Atbildēt pie šī temata 11 lapa no 21 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Nākošais
Gāze? Dīzelis? Benzīns?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nozegets/noluzis izputejs rada pretigu skanju, a spoooorta izputeji ir aizliegti satiksmes lietosanai Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:
nozegets/noluzis izputejs rada pretigu skanju, a spoooorta izputeji ir aizliegti satiksmes lietosanai Wink


 Shocked  Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:
nozegets/noluzis izputejs rada pretigu skanju, a spoooorta izputeji ir aizliegti satiksmes lietosanai Wink

Mazliet jau netēma, bet kā tas tiešām notiek?
Tīri teorētiski (arī praktiski) mans pie Novum izgatavotais izpūtējs nav nekāds rūpnīcas atzīts, ar CE marķējumu utt.
Apskatē neviens neko,  Rolling Eyes
Bet, ja būtu svaigs ņeržas izstrādājums, tad aizrādītu?
Vai tur tikai skaļumu mēra?
Un, kas ir ar "custom made izplūdes kolektoriem"?

Patiesībā vajadzētu sameklēt izpūtēju topiku un atdzīvināt, citādi par izpūtējiem jau ļoti sen neko neviens nav rakstījis.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KaramBax rakstīja:
xls99 rakstīja:
nozegets/noluzis izputejs rada pretigu skanju, a spoooorta izputeji ir aizliegti satiksmes lietosanai Wink

Mazliet jau netēma, bet kā tas tiešām notiek?
Tīri teorētiski (arī praktiski) mans pie Novum izgatavotais izpūtējs nav nekāds rūpnīcas atzīts, ar CE marķējumu utt.
Apskatē neviens neko,  Rolling Eyes
Bet, ja būtu svaigs ņeržas izstrādājums, tad aizrādītu?
Vai tur tikai skaļumu mēra?
Un, kas ir ar "custom made izplūdes kolektoriem"?

Patiesībā vajadzētu sameklēt izpūtēju topiku un atdzīvināt, citādi par izpūtējiem jau ļoti sen neko neviens nav rakstījis.


skatās vai nav izpuvis, dažiem aizdomīgiem sporta izpildījumiem pamēra skaļumu. un ja pārsniedz tos decibelus, tad arī kā sanāk - kāds tiek cauri, kāds netiek.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
manuprat diezgan viennozimigi janodala OEM, customized OEM (a lja Sport) un patiesam sport.
tiri mans persronigais viedoklis, ka tie kas brauka ar Novum, Remus, Supersprint, CSC, Ragazzon, Magnaflow uc. izspludes sistemam, pieskaitami pie parveidotajam standarta izpludem. bet tas veljoprojam ir "street legal", papetot lielako izpludes razotaju majaslapas var skaidri un gaisi redzet, ka vinji piedava gan a lja sport izpludes, gan ari istas sport izpludes, kuras nevienmer atbilst tehniskajiem noteikumiem, lai piedalitos satiksme... nesmu specialists, bet pienjemu, ka galvenais rakstumlielums ir to skalums.
Neiedzilinoties gazu cirkulesanas vai to caurpludes raditajos un ipatnibas, skaljums un fiziska detaljas stiprinasana pie auto virsbuves ir vienigas lietas, kas varetu kaitet/neatbilst noteikumiem, lai izietu veiksmigi skati. aaa, protams nevaig aizmirst par eko normam - tas taa... katalizatoru ravetajiem un lamdu "feikotajiem".

Viereiz ir merijusi skaljumu CSD pie apskates iesanas, laikam tapec, ka izplude bija patalu no originalas... bet viss bija normu robezas Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Izpūtējs nav drošības aprīkojums, tādeļ domāju ka vienīgais kas ir jāvērtē ir skaļums un maybe cieto daļu filtrs dīzeļiem (ja tas vēl ir aktuāli), pārējais ir POFIG.
Izplūdes gāžu indīgums nav tieši saistīts ar izpūtēju, skaidrs, ka jaunākās normas nevar panākt, ja nav katiņa, bet nedomāju ka ir jāskatās vai ir katalizators, drīzāk vai atgāzes atbilst normām.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Viss atkarīgs no kārbas. 2.0 accords man ļoti patika pilsētā, savukārt 2.2 dīzeļomega sūkā. Rūc, kratās, smird, neiet. Vienīgi biš mazāk ēd un soļara ar labu atlaidi.


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Izpūtējs nav drošības aprīkojums, tādeļ domāju ka vienīgais kas ir jāvērtē ir skaļums un maybe cieto daļu filtrs dīzeļiem (ja tas vēl ir aktuāli), pārējais ir POFIG.
Izplūdes gāžu indīgums nav tieši saistīts ar izpūtēju, skaidrs, ka jaunākās normas nevar panākt, ja nav katiņa, bet nedomāju ka ir jāskatās vai ir katalizators, drīzāk vai atgāzes atbilst normām.


par drosibas normam esmu vairakka parliecinats, ka izutejam jabut pareizi nostiprinatam, tas nedrikst but piestiprinats pie virsbuves ar saubiga paskata drati, vai ko tamlidzigu... izputejam atdaloties no stiprinajumiem iznakums var but visai bedigs gan transporlidzekla vaditajam ka ari apkartejiem satiksmes dalibniekiem.

runajot par eko normam, protams ka ne jau izputeja izskats bus kriterijs, bet tas kakjiks tachu nav ielikts ta pat vien... tatad vinju iznemot eko normas pasliktinas, ja/kad tas tiks konstatets, "tjunings" bus neizdevies Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:
j.k. rakstīja:
Izpūtējs nav drošības aprīkojums, tādeļ domāju ka vienīgais kas ir jāvērtē ir skaļums un maybe cieto daļu filtrs dīzeļiem (ja tas vēl ir aktuāli), pārējais ir POFIG.
Izplūdes gāžu indīgums nav tieši saistīts ar izpūtēju, skaidrs, ka jaunākās normas nevar panākt, ja nav katiņa, bet nedomāju ka ir jāskatās vai ir katalizators, drīzāk vai atgāzes atbilst normām.


par drosibas normam esmu vairakka parliecinats, ka izutejam jabut pareizi nostiprinatam, tas nedrikst but piestiprinats pie virsbuves ar saubiga paskata drati, vai ko tamlidzigu... izputejam atdaloties no stiprinajumiem iznakums var but visai bedigs gan transporlidzekla vaditajam ka ari apkartejiem satiksmes dalibniekiem.

runajot par eko normam, protams ka ne jau izputeja izskats bus kriterijs, bet tas kakjiks tachu nav ielikts ta pat vien... tatad vinju iznemot eko normas pasliktinas, ja/kad tas tiks konstatets, "tjunings" bus neizdevies Smile

Esmu pret to ka auto drīkst modificēt tikai ražotājs. Imho UK pareizi dara, ka ļauj jebkuram reģistrēt paštaisītu auto. Tam protams ir jāatbilst noteiktām normām, bet auto drīkst ražot jebkurš.
Par katalizatoru - tā ir palīgierīce, ja dzinējs sadedzina pareizi degvielu, tad iespējams tas nav nepieciešams lai sasniegtu normas kas attiecas uz šo auto/eko normu nodokļu klasi.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pilniba piekritu un atbalstu j.k. viedokli - buve ko gribi, un ka gribi, ja vien spej izpildit noteiktas tehniskas un eko normas.
Manuprat uzstadijums, kas ir speka LV atskiriba no uzstadijuma, kas ir speka UK ir pamata balstits uz vesturisko mantojumu. Ka zinams UK vienmer ir bijusi cienja autobuve, tur ir dzimusas un mirusas 100tiem autorazotaju kompanijas, dazas no vinjam ir spejusas izdzivot dazas spejusas radit legendarus auto pirms parstajusas eksistet.
LV autobuves tradicijas nav nekad bijusas tik izteiktas (galvenokart "pateicoties" planveida ekonomikai un specifiskiem pasutijumiem no Maskavas).

BET... liberalizejot parbuves iespejas jabut loti uzmanigiem, IMHO labakais ir laut modificet/buvet, bet stingra uzraudziba un kontrolee. ar to es domaju, ka sertificetam teh. expertam jabut klat praktiski jebkura buves/parbuves soli, ja metina virsbuvi, tad jabut 110% parliecibai, ka suves turesies kopa, ja modifice bremzes, tad jabut 110% parliecibai par to drosumu utt. Protams tas nav leti un ar to parbuvetajiem butu jarekinas.
Nebutu pielaujama situacija, kur katrs skjuniti tagad saks skruvet un modificet savus drapakus, uzliekot "paskaltos" bremzu diskus, vai slaucinjas no modificetam darza sljutenem (protams parspilejums). Auto razotaji ir ieguldijusi miljoniem $$$ lai izveidotu drosu produktu, ja nespejam nodrosinat tikpat uzticamas un drosas parbuves, tad tas nedrikst legalizet.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:
pilniba piekritu un atbalstu j.k. viedokli - buve ko gribi, un ka gribi, ja vien spej izpildit noteiktas tehniskas un eko normas.
Manuprat uzstadijums, kas ir speka LV atskiriba no uzstadijuma, kas ir speka UK ir pamata balstits uz vesturisko mantojumu. Ka zinams UK vienmer ir bijusi cienja autobuve, tur ir dzimusas un mirusas 100tiem autorazotaju kompanijas, dazas no vinjam ir spejusas izdzivot dazas spejusas radit legendarus auto pirms parstajusas eksistet.
LV autobuves tradicijas nav nekad bijusas tik izteiktas (galvenokart "pateicoties" planveida ekonomikai un specifiskiem pasutijumiem no Maskavas).

BET... liberalizejot parbuves iespejas jabut loti uzmanigiem, IMHO labakais ir laut modificet/buvet, bet stingra uzraudziba un kontrolee. ar to es domaju, ka sertificetam teh. expertam jabut klat praktiski jebkura buves/parbuves soli, ja metina virsbuvi, tad jabut 110% parliecibai, ka suves turesies kopa, ja modifice bremzes, tad jabut 110% parliecibai par to drosumu utt. Protams tas nav leti un ar to parbuvetajiem butu jarekinas.
Nebutu pielaujama situacija, kur katrs skjuniti tagad saks skruvet un modificet savus drapakus, uzliekot "paskaltos" bremzu diskus, vai slaucinjas no modificetam darza sljutenem (protams parspilejums). Auto razotaji ir ieguldijusi miljoniem $$$ lai izveidotu drosu produktu, ja nespejam nodrosinat tikpat uzticamas un drosas parbuves, tad tas nedrikst legalizet.

nebūt nav pārspīlējums  Wink esmu kko stipri līdzīgu redzējis  Rolling Eyes


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kautkas kā pareizi stiprināt izpūtēju shura



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu tā, nobraukts pirmais tūkstotis ar gāzi.
Īsumā: Nepatīk tikai uzpildīšana, jo pēc tam liekas ka viss smird pēc gāzes. Visādi citādi - nožēloju tikai to ka neuzliku ātrāk shura
Naudas izteiksmē: iekārta + uzstādīšana sanāca ~500Ls.
škidrumu patēriņš uz 1000km: ~55Ls (gāze/benzīns) vs ~90Ls (benzīns).

P.S. gaitas īpašības atšķirības nespēju sajust, iet tieši tāpat.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kurā auto tu ieliki gāzi ???
spainī ?


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
arba rakstīja:
kurā auto tu ieliki gāzi ???
spainī ?

jap.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 11 lapa no 21 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database