Atveram garāžu un ieraugam pačotno numuru (pirmais Alfasud no konveijera noripoja 1972.gadā).
Paveramies apakšā:
Apskatamies, kas stāv stūrī:
Izvelkam no stūra vadītāja ķebli:
Notīram ķeblim ādu:
(neliels iespiedums no kautkāda dzelža, kas izlgstoši bijis atstutēts pret benķi. Kautkā jāmēģina "izvilkt". Āda pati nav bojāta).
Notīram "grillu":
Noskrūvējam motora pārsegu:
Izrādās, ka boxeris bez gaisa filtra izskatās šitā:
Iekāpjot iekšā un papētot visu, atrodam nelielas rūsas pēdas:
Apskatamies jumtu - viss labi:
Blakussēdētāja grīdā tomēr ir neliela rūsas bēda (vajadzēs metināt):
Skats uz getriebe un grīdu, imho ir ļoti labi:
Aizmugurējās "glāzes" ir ideālas:
Joka pēc tika izmazgātas dažādas detaļas:
Motortelpā tiek konstatēti daži interesanti tehnoloģiskie risinājumi:
Aplūkojam tuvāk bremzes:
Baigi gribējās apskatīties kāds izskatīsies salons pēc tam, kad viss būs pabeigts. Ķēros klāt pie paneļa tīrīšanas:
Uz paneļa atrodama interesanta uzlīme, pagaidām atstāšu, moška tas ir vērtīgāks par pašu auto
:
Sasodīts, tie rādītāji ir forši, kad tīri:
Sametam to visu uz ātro iekšā:
Beņķis izskatās riktīgi labs un ir arī diezgan ērts:
Atkal pievēršam skatu motortelpai:
Spoguļi "a ļa raļļi", kadrā redzami arī piemetinātie dubultsliekšņi:
Instrumentu panelī skaidri saskatāma saistība ar 90to gadu AR:
Tagad, kad skaidrs kā tur visu salikt, raujam visu nafig nost atkal:
_________________
156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!