Autors |
Ziņojums |
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
un tagad uzminiet cik maksa 1.9 tdi golfam galva klasiska vaina izskalota degvielas magistrale ko vw inzienieri iestradajusi galva +/- pie 250 kkm aiziet pa pieskari (esmu mainijis jau 3 golfiem)
maksa ta galva 1579,30 ls un cik zinu tad auto ile sigulda vinas jau tur uz vietas un tagad man pastastiet kura vieta alfu uzturet ir dargi teiksu godigi es piemeram 98 gada 0000 a4 nevaretu atlauties uzturet
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Thu Nov 10, 2011 12:45 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
|
Thu Nov 10, 2011 1:16 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
|
Thu Nov 10, 2011 1:32 pm |
|
|
picaSSo
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
kaspars rakstīja:Bet tas jau parasti sievietēm sanāk, bail gāzēt un aizaug. Māsai sanāca tieši tāda skāde... Tehniskajā apskatē pārbaudot motoru, nokava + sadedzināja sajūgu.
Ilgi noritēja strīdi, bet bija spiesti samaksāt 2200 LS par to prieku (Apskate kompensēja) Tagad ir pietiekoši liela pieredze ar tehnisko .... Ja kas palīdzēšu ar padomu
no šīs vietas var sīkāķ? kas? ko? kā? [/quote]
Nu sākšu ar to, ka māsai Leon's. Pārbaudot uz atgāzēm motors aizgāja "raznosā" nu sāka raut eļļu iekšā, noslāpēt nevarēja. Nu tipa eļļa degvielas vietā sāka degt. Pie tādas situācijas vajag likt 5 robā un spiest bremzes, bet lielais meistars ielika 1 robā un panāca, ka sadedzināja sajūgu ...
Razborkas bija lielas Atbraucot pie viņiem es nedaudz saķēros pat policiju es saucu, jo atteicās dot paskaidrojumus un darbinieka paskaidrojuma kopiju... Protam sākumā viņi teica, ka māsa pati vainīga.
Strīds ilga aptuveni 3 mēnešus, bet beigās kompensēja visu. Piesaistiju neatkarīgu servisu, profesoru no RTU, SEAT pārstāvjus te Latvijā un arī baltijas valstīs (Zviedrijā sēž). Arī no policijas dabūju video ierakstus (nu parasti nedot ne vienam šos ierakstus). Ar tehniskas apskates apdrošinātājiem arī pastrīdējos (SEESAM). Izrādās viņiem ir interesanta civilapdrošināšana ... Nejauši meitene pateica redziet tehniskā pati nosaka vai viņi ir vainīgi vai nē . Maksāt vai nē. Baigi forši pats pārkāpējs nosaka vai viņš vainīgs vai nē.
Tagad es zinu, ka viņi visu laiku dara nepareizi un ja notiks kāda skāde es viņus atkal paņemšu uz desas
Vienīgais tagad māsai paniskas bailes no tehniskās un man jāiet viņas vietā
|
Thu Nov 10, 2011 1:47 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
picaSSo rakstīja:Pārbaudot uz atgāzēm motors aizgāja "raznosā" nu sāka raut eļļu iekšā, noslāpēt nevarēja.
Ar normala kartiba esosu motoru un masinu nekam tadam tacu nebutu janotiek, ne? TA nevar iesudzet tiesa masinas ipasnieku, ka ar savu tehniska kartiba neesosu masinu radija draudus inspektora dzivibai?
|
Thu Nov 10, 2011 2:25 pm |
|
|
picaSSo
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
elbee rakstīja:picaSSo rakstīja:Pārbaudot uz atgāzēm motors aizgāja "raznosā" nu sāka raut eļļu iekšā, noslāpēt nevarēja.
Ar normala kartiba esosu motoru un masinu nekam tadam tacu nebutu janotiek, ne? TA nevar iesudzet tiesa masinas ipasnieku, ka ar savu tehniska kartiba neesosu masinu radija draudus inspektora dzivibai?
Nu domāju, ka ne. Viņi pārkāpa ļoti daudz noteikumus. Pat tagad viņi dara tieši tāpat , jo parak liels čakars.
Viens no pārkāpumie:
Ražotājs nosaka, ka parbaudot atgāzes pie maksimāliem apgriezieniem ja nemaldos 5100 turēt var tikai 0,6 sekundes un atkārtot var pēc 45 sekundēm, bet viņi turēja pie 5600 apgriezieniem 8 senkundes. Atkārtoja 4 reizes un intervāls nepārsniedza 10 sekundes. KĀ DOMĀ TAS JAU NOTEIKTI IR NORMĀLI UN TEHNISKĀ APSKATE VISU DARIJA SUPER PAREIZI, NEVEICINĀJA TO ?
|
Thu Nov 10, 2011 2:59 pm |
|
|
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
nu es ar iemetīšu akmentiņu TA lauciņā.bij mums te fficinā ne alfa uz remontiņu kur atskaitot piekares remontu bij arī dūmgāžu problēma bencīna motoram.par cik ficcina japānim pieslēgties nevar,lai apstītos kas nav labi,saimnieks auto aizdzina uz Bosch centu čierī.tur meistrs nop..... šitā un tā un nekādu problēmu neatrod,dūmgāzes ideālas.karoč problēma bij tanī,ka TA čalīts bij nepareizi mērijis atgāzes un kad pēc ~nedēļas biju pieskrējis pa djēlām uz Roli aprunājos as un kā tur bij unta šie pastāstija,ka pēdejā laikā regulāri pie viņiem griežas cilvēki ar šādu problēmu no TA un finālā šie uzrakstijuši oficiālu sūdzību uz TA par jamo inspektoriņu darbību.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Thu Nov 10, 2011 3:39 pm |
|
|
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Man vienreiz skatē netaisīja dūmgāzu testu dīzelim jo eļļas līmenis bija nedaudz virs maksimālā. Braucu uz servi atliet .... nu protams ka eļļu.
|
Thu Nov 10, 2011 3:47 pm |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
Norkis rakstīja:Man vienreiz skatē netaisīja dūmgāzu testu dīzelim jo eļļas līmenis bija nedaudz virs maksimālā. Braucu uz servi atliet .... nu protams ka eļļu.
petjkam ar bij tāpat, palielināts eļlas daudzums nodrošina to aiziešanu raznosā, ja?
|
Thu Nov 10, 2011 3:51 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
picaSSo rakstīja:elbee rakstīja:picaSSo rakstīja:Pārbaudot uz atgāzēm motors aizgāja "raznosā" nu sāka raut eļļu iekšā, noslāpēt nevarēja.
Ar normala kartiba esosu motoru un masinu nekam tadam tacu nebutu janotiek, ne? TA nevar iesudzet tiesa masinas ipasnieku, ka ar savu tehniska kartiba neesosu masinu radija draudus inspektora dzivibai?
Nu domāju, ka ne. Viņi pārkāpa ļoti daudz noteikumus. Pat tagad viņi dara tieši tāpat , jo parak liels čakars.
Viens no pārkāpumie:
Ražotājs nosaka, ka parbaudot atgāzes pie maksimāliem apgriezieniem ja nemaldos 5100 turēt var tikai 0,6 sekundes un atkārtot var pēc 45 sekundēm, bet viņi turēja pie 5600 apgriezieniem 8 senkundes. Atkārtoja 4 reizes un intervāls nepārsniedza 10 sekundes. KĀ DOMĀ TAS JAU NOTEIKTI IR NORMĀLI UN TEHNISKĀ APSKATE VISU DARIJA SUPER PAREIZI, NEVEICINĀJA TO ?
laba kartiba esosu dizelmotoru nav iespejams nokaut turot grida kaut vai minuti aizgaja vinds uz ellu tikai del ta ka motoram bija gredzeniem kirdik sajugs izbeidzas ar tik tapec ka gaja uz galu
p.s es ari vienam dizelim parbaudot atgazes nokavu motoru 2.4 td bembim sadalene izskida pat vel nesasniedzot max apgriezienus un par cik bija kaskigs klients sadaleni mainiju uz sava rekina tacu pec pusgada kad izjuka tas motrs del nodiluma tika no vina panemts ta kartigak par motora mainu
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Thu Nov 10, 2011 3:58 pm |
|
|
koijotins
Member of
Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
MartinsT rakstīja:Norkis rakstīja:Man vienreiz skatē netaisīja dūmgāzu testu dīzelim jo eļļas līmenis bija nedaudz virs maksimālā. Braucu uz servi atliet .... nu protams ka eļļu.
petjkam ar bij tāpat, palielināts eļlas daudzums nodrošina to aiziešanu raznosā, ja?
ne tas nepatik csdd meraparatam
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Thu Nov 10, 2011 4:03 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
picaSSo rakstīja:elbee rakstīja:picaSSo rakstīja:Pārbaudot uz atgāzēm motors aizgāja "raznosā" nu sāka raut eļļu iekšā, noslāpēt nevarēja.
Ar normala kartiba esosu motoru un masinu nekam tadam tacu nebutu janotiek, ne? TA nevar iesudzet tiesa masinas ipasnieku, ka ar savu tehniska kartiba neesosu masinu radija draudus inspektora dzivibai?
Nu domāju, ka ne. Viņi pārkāpa ļoti daudz noteikumus. Pat tagad viņi dara tieši tāpat , jo parak liels čakars.
Viens no pārkāpumie:
Ražotājs nosaka, ka parbaudot atgāzes pie maksimāliem apgriezieniem ja nemaldos 5100 turēt var tikai 0,6 sekundes un atkārtot var pēc 45 sekundēm, bet viņi turēja pie 5600 apgriezieniem 8 senkundes. Atkārtoja 4 reizes un intervāls nepārsniedza 10 sekundes. KĀ DOMĀ TAS JAU NOTEIKTI IR NORMĀLI UN TEHNISKĀ APSKATE VISU DARIJA SUPER PAREIZI, NEVEICINĀJA TO ?
jautajums vienkāršs! kapēc motors kura apgriezienu ierobežotājam janostrādā pie 5100 rpm aizgriezās līdz 5600 ?
nākošais : cik man zinams tad tas dūmgāzu aparāts nemaz nemaz neļauj gāzēt 2x reizi kamer no iepriekšējas gāzēšanas nav pagajusas vismaz 10 vai 12 sekundes
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Nov 10, 2011 5:16 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
koijotins rakstīja:MartinsT rakstīja:Norkis rakstīja:Man vienreiz skatē netaisīja dūmgāzu testu dīzelim jo eļļas līmenis bija nedaudz virs maksimālā. Braucu uz servi atliet .... nu protams ka eļļu.
petjkam ar bij tāpat, palielināts eļlas daudzums nodrošina to aiziešanu raznosā, ja? ne tas nepatik csdd meraparatam
drīzāk ir runa par kartera ventilāciju un sekojosu aiziešanu raznosā
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Nov 10, 2011 5:18 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Tātad ar čipotu dzinēju var normāli ielidot, ne?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Nov 10, 2011 5:19 pm |
|
|
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
j.k. rakstīja:Tātad ar čipotu dzinēju var normāli ielidot, ne?
dīzelim max apgriezienus manuprāt nepaceļ
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Thu Nov 10, 2011 5:24 pm |
|
|
|