Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Tehniska problema Alfa Romeo 156
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Tehniska problema Alfa Romeo 156 
Tatad, Alfa Romeo 156,1998. gada modelis, 2.5 l Benzins v6 motors ar 24 varstiem.
Problema sekojosa - Iet, aukstai itka ari nav problemas, sakuma kad nopirku, tas bija pa retam, nu jau raustities sak arvien biezak un nu jau pat pie auksta motora. biju uz diagnostiku, izmeta zondes erroru, bet noskaidrojas ka zondei viss kartiba, nomainiju sveces jo to man rekomendeja mehaniki, teica ka vel stavot orginalas sveces. Sobrid auto aizdzinu uz servisu jo zuda jauda un spiezot akseleratora pedali aptuveni 2 sekundes nebija nekadu izmainu, uz tahometra kur staveja raditajs tur ari palika, tikai pec 2 vai 3 sekundem, kad pedalis lidz galam sak celties tahometra stabins/ sak celties apgriezieni. Problemas ar raustisanos logiski ka varetu but saistitas ar so te, problemas ar raustisanos vienmer bija 2 un 3 atruma. pie piekta un sesta  atruma problemu nebija. neitralaja masina stavot pie luksafora jutu ka tric, izsputejs tads ka skaudidams pus ara izppludes gazes ar tadiem ka vilniem, nevienmerigi vienkarsak sakot! Iedomajos ka varbut kads cilindrs nesance, sveces tagad itka jaunas, varbut kautkas ar degmaisijuma sagatavosanu. Pateris ari nav mazais, 16 l uz 100 km pa pilsetu, bet nu liels motors, nezinu cik aptuveni butu optimalais, ganjau kadi paris litrini mazak. Nu tad, idejas un ieteikumi, kas par vainam, vai ka vieglak konstatet kas par vainu drosi rakstiet. Paldies!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ieteiktu pārbaudīt vai nav ieplūdes gumijas trubā caurumi/nerauj gaisu pa kādu savienojumu - tas neko nemaksā. Ja ir caurumi - tos jānovērš.
Kad sveces mainīja, nebija kāda izteikti melnāka?

Gāzes pedāļa potenciometrs itkā varētu radīt līdzīgus efektus - kad motors ļoti gausi uzņem apgriezienus, bet tad diagnostika visdrīzāk izmestu kļūdu.

Ja servisā parastajā neko nevar izdarīt var paprovēt aizbraukt uz kādu AR specializēto (Ficina, brava, modena vai arfila).


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
99% ka gaisa mērītājs nobeidzies.
Otra iespēja kā jau jk teica, caurums ieplūdes sistēmā.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
paldies. Ja, gaisa filtrs kur iet ieksa tiesam tas bundulis ir saplests, tur varetu gaisu raut ieksa un ari par to gazes pedala potenciometrs varetu but vainigs jo man tagad stav servisa un tur tiesi vini pielika kompi un izmeta sito ara. Rit jabrauc skatities ka mehanikiem sokas ar to visu.
man visas sveces bija sausmigas, 98 gada masina un cik tie veci teica ka tas itka esot orginalas, 13 gadi ar vienam svecem? vai tas maz iespejams.
man ir v6 motors, tatad 6 sveces, katra 10 ls (boch),  kautkadam 4 vai 5 cilindru motora modelim bija ka uz katru cilindru 2 sveces, dargi sanak Very Happy



Pēdējoreiz rediģējis sevcenko.fcb Thu May 19, 2011 8:05 pm; pavisam rediģēts 2 reizes
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
caurumi no filtra puses pirms gaisa mērītāja ir bīstami, jo tur var iekļūt putekļi, kas var nobeigt mērītāju.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
prieks ka seit ir zinosi cilveki.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tas ka sveces izskatās šausmīgi vien liecina par to ka kaut kas nav kārtībā ar degvielas maisījumu.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Ieteiktu pārbaudīt vai nav ieplūdes gumijas trubā caurumi/nerauj gaisu pa kādu savienojumu - tas neko nemaksā. Ja ir caurumi - tos jānovērš.
Kad sveces mainīja, nebija kāda izteikti melnāka?

Gāzes pedāļa potenciometrs itkā varētu radīt līdzīgus efektus - kad motors ļoti gausi uzņem apgriezienus, bet tad diagnostika visdrīzāk izmestu kļūdu.

Ja servisā parastajā neko nevar izdarīt var paprovēt aizbraukt uz kādu AR specializēto (Ficina, brava, modena vai arfila).

Tie Alfa Romeo servisi visi riga atrodas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
sevcenko.fcb rakstīja:
j.k. rakstīja:
Ieteiktu pārbaudīt vai nav ieplūdes gumijas trubā caurumi/nerauj gaisu pa kādu savienojumu - tas neko nemaksā. Ja ir caurumi - tos jānovērš.
Kad sveces mainīja, nebija kāda izteikti melnāka?

Gāzes pedāļa potenciometrs itkā varētu radīt līdzīgus efektus - kad motors ļoti gausi uzņem apgriezienus, bet tad diagnostika visdrīzāk izmestu kļūdu.

Ja servisā parastajā neko nevar izdarīt var paprovēt aizbraukt uz kādu AR specializēto (Ficina, brava, modena vai arfila).

Tie Alfa Romeo servisi visi riga atrodas?

diemzhel ja


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
No Jelgavas tak nav tālu! Vot ko man darīt???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Приветствую народ,
альфа 156 1.8 ТС 99 год.
Мог бы написать и по латышски, но трудно будет описать подробно проблему. Вообщем обороты у меня и так гуляли, когда на нейтралке катишсья, а тут резко вышел на обгон на 2-й передачи, пришлось доводить ее до конца, и после этого машина заглохла на нейтралке, завел, поехал, нейтралка, опять заглох. При этом появился в моторе ужасный звук, как клацканье такое. Открыл капот, погазовал тросиком, увидел, что ролик сбоку, тот что передает от двигателя на генератор привод, подклинил два раза, потом отклинил и дальше закрутился, но когда газуешь, то в моторе, под крышкой, что то кляцкает. как будто дизель старый.

Не мог ремень провернуться на таких высоких оборотах? или еще чегото? и че может клацать?

Буду примного благодарен за советы и мысли, отогнал пока машину на буксире в Италиа Авто на лубанас, но почитал, что тут плохо пишут об этом сервисе. В понедельник посмотрим, что скажут.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Stahanoff rakstīja:
. Вообщем обороты у меня и так гуляли, когда на нейтралке катишсья, а тут резко вышел на обгон на 2-й передачи, пришлось доводить ее до конца, и после этого машина заглохла на нейтралке, завел, поехал, нейтралка, опять заглох.
диагностика - МАФ - лямбда зонд - что-нибудь еще...   заглохание на холостых - это просто последствие сильно плавающих оборотов... так они плавают от 400 до 1400, а тут взяли - и до нуля "уплыли".  Мотор остынет - все будет как раньше.

Stahanoff rakstīja:
Открыл капот, погазовал тросиком, увидел, что ролик сбоку, тот что передает от двигателя на генератор привод, подклинил два раза, потом отклинил и дальше закрутился.
2 ролика надо бы поменять... и ремень наверное тоже

Stahanoff rakstīja:
При этом появился в моторе ужасный звук, как клацканье такое
,,,,,
 но когда газуешь, то в моторе, под крышкой, что то кляцкает. как будто дизель старый. .

Вариатор  (регулятор фаз ГРМ) "разгремелся"...  

Сколько есть денег на ремонт ? От суммы в основном зависит - что менять обязательно, а с чем смириться.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Caurums gaisa trubā starp MAF un ieplūdi.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
МАФ дросель (заменен), лямбда и ремень, все было проверено, гуляли на нейтралке скорее всего изза дырки, или изза соединения патрубка и воздухомера, я заметил там криво стоит. Ролики ладно, но вот как так вариатор мог резко умереть? машина остыла, всеравно на нейтралке глохнет. У нее нет случайно аварийного режима? на БМВ и ВАГах такое бывает, включатся сервисный режим, машина еле тянет и глохнет. Денег минимум, ибо я только что ее купил.

больше интересует не могло бы быть так, что что то в самом моторе, и может ли помочь чистка клапана вариатора от этого клацанья?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nezinu vai uz 16v TS iespējams, bet uz vecajiem V6 esot gadījumi, kad pārlec siksna par pāris zobiem. Bet tas laikam ir extreme.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database