Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga 2012 Alfa-Romeo MITO
Presto rakstīja:
Nu vajag spiedienu attiecīgu ielikt un slāpekli iepumpēt, tad viss būs čiki
par slāpekli viss skaidrs,bet vot kurs var pateikt kādu spiedienu tur laist iekšā?un pat arī slāpeklis pie gaisa temperatūras +30C+ diezgan ievērojami maina spiedienu riepā.tas tika pārbaudīts pagājušās sezonā
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga 2012 Alfa-Romeo MITO
Zāģis rakstīja:
Man nekas īpaši neslīdēja, man tik vajadzēja vairāk braukt.
+ prieks ka alfai parādījušās bremzes
nu būtu tu tikpat daudz cik es brauusi,pieļauju domu ka arī tev būtu radušās problēmas ar saķeri.ja man atmiņa neviļ,tad vairāk par 3-4 apļi vienā piegājienā tu nenobrauci man ~45min laikā,man šķiet ka tik mēs patiesībā pavadijām reāli trasē,man bij divi pīppauzes un to laikā taustor riepas tās bij tik karstas ka roku pielikt pie tās nebij iespējas bet jebkurā gadījumā bij baigi labasi treniņs un kompānija
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
domāju, ka q4 pat ir labāk, ja nedaudz slīd
par tiem spiedieniem es arī neko nesaprotu, varētu kāds lekciju noturēt par spiedienu riepās un trasi
Runāju ar čali, kas brauc Biķerniekos sacensībās (iesācējs gan salīdzinoši).
Teica ka 2,0 - 2,2 ir optimāli (darba temperatūrā). Attiecīgi viņš pūš ~1,6 aukstā.
nebiju pārbaudījis riepu spiedienu bertonem kopš viņu lietoju
pirms iepriekšējā posma pārbaudīju - 1,4 - 1,5
piepūtu līdz 2.2
rezultātā - daudz vieglāk stūrējas, patīkamāk braucas
bet trasē bija sajūta , ka auto turas sliktāk
tas gan netraucēja uzrādīt labāku rezultātu nekā iepriekš
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās