Autors |
Ziņojums |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Norkis rakstīja:Pats trakākais ka informācija par apstāšanos nāk no sievas un kas un kā notika ir zem liela jautājuma.
Nu tad vispār neredzu pamata šaubām.
Pieliec karteri, ja gribi samaini klaņu šāles, un brauc.
Vari arī pamēģināt ar visu veco.
Vismaz es būtu sācis ar Jaunas eļļas pieliešanu un notestēšanu darbā. Ja klabēs, tad izliesi eļļu,saslīpēsi, samainīsi kas maināms, saliksi visu kopā un uz obkatku ieliesi to pašu eļļu atpakaļ.
Ja neklabēs, būsi ticis cauri ar eļļas maiņu
Es saprotu ka mans viedoklis nav stilīgs, bet balstīts uz maka pašsaglabāšanās instinktu, taču nafig remontēt to ko var neremontēt?
|
Thu May 19, 2011 11:51 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Nr.7 rakstīja:Alsi rakstīja:40-70... kur slipeshana maksa 20?
Limbažos ART (laikam) pa pieciniekam pa 20Ls noslīpēja. Defekts identisks Norkim.
Vairākums saka, ka nevajag slīpēt un viss būs labi.
Tātad Norkim nevajag slīpēt.
Limbažu onka vēl DARBOJAS?
Manai ex 156 un mammas esošai 146 šis savulaik pa 10Ls slīpēja, bet tas bija 5-6 gadi atpakaļ
Iekārtas ar vēstures garšu, bet onkam roka piešauta uz goda
Un, kungi, pie slīpēšanas pierēķinat vēl visas šāles (remkomplektus), plus visi saļņiki, plus darba stundas oioioi.
|
Thu May 19, 2011 11:55 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
vienmer esmu uzskatijis, ka piedilis originals ir labaks par jebkadu remontu.
|
Thu May 19, 2011 12:03 pm |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
elbee rakstīja:vienmer esmu uzskatijis, ka piedilis originals ir labaks par jebkadu remontu.
Vo, vo.
Gluži mans domu gājiens.
|
Thu May 19, 2011 12:09 pm |
|
 |
Integra
Pievienojies: 10 Aug 2009
Komentāri: 236
Atrašanās vieta: Tur kur asfalts
|
Tu jau zemtekstaa visu pats pateici, ka negribas jaukt aaraa motoru - taatad klokjeni atrestaureet, uz aci neko daudz nepateikt! Paprovee ar veco un ja izraadaas viss slikti tad taisiit no a-z. Protams ka remontizmeeri ir tikai 1 vai 2, tapeec ja peec remonta veelreiz izkritiis "Bonuss Checkpoint" iespeejams ka kautkas buus metams (klokjene) un atkal finansiaals bonuss
|
Thu May 19, 2011 12:46 pm |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Biedē ka apmēram 15 km vai 11 minūtes (googlemap informācija) braukts bez eļļas.
Priecē ka visās šālēs ir redzama eļļa.
Kompromisa variants atstāju visu kā ir, un nomainu kloķenes apakšējās šāles, jo uz tām ir lielākā slodze un kā Muuris minēja redzams ka šales apakšējā mala ir vairāk padilusi. Ideja kā māja, izpildījums būs kā vienmēr...
|
Thu May 19, 2011 1:01 pm |
|
 |
Integra
Pievienojies: 10 Aug 2009
Komentāri: 236
Atrašanās vieta: Tur kur asfalts
|
Norkis rakstīja:
Priecē ka visās šālēs ir redzama eļļa.
man ne tikai shaalees bet arii motoraa un karterii bij ap 4litri elljas, bet sliipeshana bij vajadziiga uz peedeejo remontizmeeru...
|
Thu May 19, 2011 1:23 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
muuris rakstīja:Nr.7 rakstīja:Alsi rakstīja:40-70... kur slipeshana maksa 20?
Limbažos ART (laikam) pa pieciniekam pa 20Ls noslīpēja. Defekts identisks Norkim.
Vairākums saka, ka nevajag slīpēt un viss būs labi.
Tātad Norkim nevajag slīpēt.
Limbažu onka vēl DARBOJAS?
Manai ex 156 un mammas esošai 146 šis savulaik pa 10Ls slīpēja, bet tas bija 5-6 gadi atpakaļ
Iekārtas ar vēstures garšu, bet onkam roka piešauta uz goda
Un, kungi, pie slīpēšanas pierēķinat vēl visas šāles (remkomplektus), plus visi saļņiki, plus darba stundas oioioi.
man tā arī netapa skaidrs, vai toreiz slīpēja TAS onka, vai kāds cits ar viņa iekārtām
Ja ir daudz brīva laika, tad, protams, var visu skrūvēt kopā, ieliet eļļu un klausīties. Ja būs nepieciešams, tad pēc tam skrūvēs vaļā.
Taču es, personīgi, ja būtu jau tik tālu aizskrūvējies, tas slīpētu kloķeni + jaunas šāles un miers. Lai pēc tam, iespējams, atkal nav jātērē savs brīvais laiks. Man diezko nepatīk savu brīvo laiku pavadīt skrūvējot.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu May 19, 2011 1:28 pm |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Nr.7 rakstīja:
Taču es, personīgi, ja būtu jau tik tālu aizskrūvējies, tas slīpētu kloķeni + jaunas šāles un miers. Lai pēc tam, iespējams, atkal nav jātērē savs brīvais laiks. Man diezko nepatīk savu brīvo laiku pavadīt skrūvējot.
Lielākā problēma ir garāžas neesamība, pie mājas zālītē izcelt dzinēju ir jābūt nedaudz trakam, tagad aizvilkt uz da jeb kurieni arī jāieliek darbs, lai kautkur aizripinātu.
Tagad esmu kruscelēs un ej kur gribi visur ir neskaidrības.
Salikt atpakaļ un testēt, var noveikties, bet var nākties atkal jaukt vaļā - zaudēts laiks, vai arī vinnēta nauda un laiks.
Jaukt ārā un veikt kapitālo remontu zaudēts laiks un nauda, bet za to gandrīz jauns dzinējs, brauc uz nebēdu līdz nakamajai reizie.
|
Thu May 19, 2011 1:54 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Man ir aizdomas, ka manam JTS toreiz ari salika jaunas shalles uz nemaz neslipetu klokeni (jo uz jautajumu "uz kuru remonta izmeru jus man noslipejat klokeni?" Janis uztureja pauzi un atbildeja "mes uzlikam tev citu klokeni un viss" grrr...)
Nu savus 30 tukstoshus motors nogaja bez problemam, bet cik tas vel kalpos - velns zin. Es ta nerisketu, ja taisi prieksh sevis
|
Thu May 19, 2011 2:14 pm |
|
 |
1/2 eksperts
Pievienojies: 18 Feb 2011
Komentāri: 60
Atrašanās vieta: Brīvības 197, Rīga
|
 Re: 2.4JTD remonts
elbee rakstīja:Norkis rakstīja:Pēc gariem vakariem beidzot tiku klāt pie kloķenes.
Mans neprofesionālais viedoklis ka viss ir čikiniekā.
Vajadzīga profesionāla internetdiagnostika, kā dzīvot, kā būt.
Mans viedoklis, salieku jaunas šāles kloķenei un klaņiem un jāvāc motors kopā, lai atgrieztos ielās.
https://picasaweb.google.com/normundsv/Motors201105?authkey=Gv1sRgCODd446uos6paw#
ja dzeltenais nekur ara nelien, tad liekam visu atpakal ka bija, ielejam ellu un maucam! ka zinams neesmu nekads mehanikis, pat ne amatiera limeni, bet es tiesam neredzu, ko un kapec tur remontet
Bildē es neskatījos, taču es alfai kloķeni neslīpētu uz remontu vispār, vai liec kopā un mauc, vai arī citu kloķeni ar standarta šālēm un mauc!
Pēdējoreiz rediģējis 1/2 eksperts Fri May 20, 2011 10:34 am; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________ Repair Fiat Examiners since 2008!
|
Fri May 20, 2011 12:59 am |
|
 |
Biker
Member of

Pievienojies: 29 Jan 2007
Komentāri: 781
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo GT
|
vispar jau pareizak butu, redzot kloķeni uzlikt jaunas standarta šāles un braukt tālāk, jo tur viss izskatas pieņemami.
_________________ Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
|
Fri May 20, 2011 9:26 am |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Apkopojot internetdiagnostikas rezultātus izlemts nomainīt kloķenes un klaņu šāles un maukt tālāk.
Vēl brīvdienās pieskries speciālists veikt vizuālo kontroli uz vietas un tas jau būs skaidrība pa visiem 100%.
Dabūju vērtīgu informāciju kā saminīt kloķenes augšējās šāles.
Tātad sāku meklēt šāles, kādi piedāvājumi?
P.S. Vakarā pielikšu orģinālo šāļu kodus.
|
Fri May 20, 2011 10:34 am |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
Norkis rakstīja:Dabūju vērtīgu informāciju kā saminīt kloķenes augšējās šāles.
spiedisi ar adatinju un griezisi to ap kaklinju?
|
Fri May 20, 2011 11:42 am |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Atbrīvo visu kloķeni, noskrūvē vienu šāli, izkustina augšējo šāli un iestumj jauno šāli. Teorijā izklausās viegli, bet kā būs praksē.
|
Fri May 20, 2011 12:26 pm |
|
 |
|