Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
156 2.4 JTD izslēdzas motors pie 3000 apgr.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 156 2.4 JTD izslēdzas motors pie 3000 apgr. 
Problēma sekojoša - braucot ar pedāli grīdā ap 3000 apgr. motors vienkārši atslēdas un atkal var piedarbināt pastāvot pāris minūtes. Braucot līdz šai robežai viss ok. Stāvot uz vietas gāzējot viss ok arī ja gāzē tālāk kaut vai līdz galam.
Varbūt kāds var dot labu padomu, kas varētu būt pie vainas?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
gaisa mērītājs rāda, ka nepietiek gaisa un tāpēc  slāpē motoru...vai ar degvielas spiedienu gļuks...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man šitadi ģļuki bija pie bojāta degvielas spiediena regulatora.
Vai pie izslēgšanās panelī iedegās kāda brīdinājuma lampiņa?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
droši vien tāda...dzelteni oranžīga....


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kkādas kļūdas met ārā? Sarkanā sprausla nedeg?


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kalvis.. rakstīja:
Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.


Aizbrauc pieslēdz pei kompa, gan jau kaut kāda kļūda vēstrurē būs saglabājusies, jo manai ex 156 (tiesa gan benzīnam) vienīgo reizi iedegās check engine tikai zondes vadiem saejot uz īso un izsitot drošekli. Atvienojot zondi un ieliekot drošekli check engine nozūd, BET ZONDE ta NEiet Confused a kļūdu kompī parāda.
TAs pats ir manai otrai 156 ar ABS devēju. Norauj vadu - iedegas lampiņ - izgāz kādu līkumiņu - ABS nestrādā, bet lampiņa nodziest.
Ar to gribēju pateikt, ka ne vienmēr Alfas liek stresot vadītājam ar nevajadzīgām lampiņām panelī, un vienam un tam pašam modelim, viņas mēdz iedegties savā'dāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kalvis.. rakstīja:
Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.

Savukārt to tā var secināt:
-gaisa daudzums?
-apkārtējās vides temperatūras ietekme uz kādu detaļu saviennojumiem-hermētiskumu?
-gaisa mitrums un tā ietekme uz devējiem/kontaktiem?
-utt.
Nespēlē lotto, nodiagnosticē

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Degvielas filtrs vai sūknis? pieaugot apgriezieniem pieaug patēriņš, savukārt degviela vairāk nepienāk...


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
Degvielas filtrs vai sūknis? pieaugot apgriezieniem pieaug patēriņš, savukārt degviela vairāk nepienāk...


...šo vārdu neviens dīzelists negrib dzirdēt... emo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ralfins rakstīja:
smic rakstīja:
Degvielas filtrs vai sūknis? pieaugot apgriezieniem pieaug patēriņš, savukārt degviela vairāk nepienāk...


...šo vārdu neviens dīzelists negrib dzirdēt... emo

Parasti dīzelisti pirms ziemas nomaina degvielas filtru un ziemas laikā aiz.irst, ja lej "labo" degvielu grūti.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Degvielas filtru nomainīju, bet bez izmaiņām!
Kur labāk šādā gadījumā varētu nodiagnosticēt???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vienreiz nācās tīrīt sietiņu degvielas sūknī bākā....bija baigi apaudzis....


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
gribeeju piekrist Smic, bet jau esi mainiijis filtru - man CRD slaapa nost un izraadiijaas filtra vaina (50k nobraukti nemainot).

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kalvis.. rakstīja:
Izgāju izbraukt un pamēģināt vēlreiz to joku lai paskatītos vai neiedegās kāda lampiņa, taču tagad vakarā viņš tikai tā kārtīgi atsit atpakaļ, bet nonoslāpst. 4x mēģināju un visas rezultāts bija vienāds.
Ja precīzāk, tad atsit ap 3400 apgr.


Manuprāt divas vainas iespējamas:
1. Degvielas spiediena regulators, atrodas augstspiediena sūknī.
2. Kloķvātpstas devējs.
3. 'A izdomāju vēlvienu kādas sprauslas elektronika noraustās, no kā uzkaras ECU, bet tas ir ļoti reti.

P.s.
Es savai Alfai diagnostiku veiktu tikai alfaclub darbnīcā.

 :ko_tu_pipe:

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database