+1. Ja RS3 turās visu sezonu, tad varētu upurēt ultimate performance noturības labā. Īsti neapskatījos, kā TheCAT riepas izskatījās pēc šī posma?
Diezgan labi, es teiktu! nezinu vai ir veerts saliidzinat tos ar 888, bet RS-2 noteikti ir labaaka izveele par visaadiem klasiskiem street assimetrikiem (Pzeri, Gudjiri, Brigestoni utt.) jo galjas uz Hankuka ir vairaak un karstumaa tas viss dilst un deformeejas leenaak.
Tur nav kur likt pirmajā, un trešajā likt taisnē nav īsti jēgas, jo pēc tam pārmešana zemāk no 3. uz 2. aizņem pa daudz laika (2 ātruma sinhronizators )
Imho Elbee arī visu brauc tikai ar 2.
Pievienojies: 18 Dec 2009
Komentāri: 159
Atrašanās vieta: Rīga
j.k. rakstīja:
Tur nav kur likt pirmajā, un trešajā likt taisnē nav īsti jēgas, jo pēc tam pārmešana zemāk no 3. uz 2. aizņem pa daudz laika (2 ātruma sinhronizators )
Imho Elbee arī visu brauc tikai ar 2.
Tad trases nosaukums neatbilst patiesībai - vajag 222
Potenza RE050A ir 140 AA neveinai citai ielas riepai nav tik zem indeks
visa Pirelli P Zero serija ir 220 AAA
Michelin PS2 220AAA
Yokohama Advan Sport 180 AAA, bet Parada 300 AAA (wtf?!? )
es salidzinu riepas, ar kuram esmu braucis. mani noverojumi par riepu turesanos ir tiesi proporcionali sim indeksam. Potenzas bija visafigenakas riepas, nodila nepilnos 15k km Advan Sport ari patika, tapec toreiz nopirku Paradas, izradas tas ir pilnigi atskirigas riepas. Pirelli un Michelini ari turas loti labi. Paradas ir absoluti sudigakas riepas, kadas man jebkad ir bijusas. salidzinasanai riktigo pussliku indeksi:
Pilot Sport Cup 80 AAA
P Zero Corsa 60 AAA (ar sim riepam brauc un rekomende 75 Nurburgringas brigade)
Kumho V700 50 AAA
R888 esot 100
un Federal RS-R ir 140AAA
starp citu muuris pirmos divus CS ari brauca ar Bridgestone Potenza riepam un uzliekot R888 vina laiki ipasi nemainijas
Sākam pieteikšanos pēdējam šīs sezonas Cuore Sportivo posmam, kas notiks SK 333 11. septembrī - sestdien - plkst. 10:00-14:00
Dalībasmaksa 20LVL no automašīnas, maksājama uz vietas pasākuma dienā! Pieteikšanās ceturtajam posmam atklāta, to var veikt SPIEŽOT ŠEIT Informācija par sporta kompleksu "333" ŠEIT.
“Cuore Sportivo” 11.09.2010
• 10:30 Reģistrācija
• 11:00 Iepazīšanās ar trasi
• 11:10 Pirmā brauciena starts
• 13:30 Pēdējā brauciena starts
Norises kārtība un noteikumi
• Viens brauciens 5 pilni apļi, starts un finišs tiek fiksēts automātiski gaitā uz starta-finiša taisnes, aplī pēc finiša karoga jānobrauc no trases.
• Katrs nākamais brauciens notiek pretējā virzienā.
• Dalībnieki tiek dalīti divas grupās: lēnajā un ātrajā. Trasē vienlaicīgi atrodas tikai vienas grupas braucēji, 3 līdz 5 automašīnas ar intervālu, kuru nosaka starta tiesnesis. Starta grupu izvēlas dalībnieks, tā var tikt mainīta katrā braucienā.
• Apdzīt priekšā braucošo auto atļauts tikai brīdī, kad tam ir ieslēgts virzienradītājs, tas atrodas pie trases ārējās malas un ir pietiekoši samazinājis ātrumu lai to varētu apdzīt. Jebkādu kontaktu gadījumā vainīgs apdzenošās automašīnas vadītājs.
• Boksa celiņā maksimālais ātrums 10 km/h, aizliegtas jebkāda veida agresīvas darbības (spolēšana, gazēšana utt.). Sods- brīdinājums. Otrais brīdinājums- diskvalifikācija.
Ierašanās SK 333 no 10:00 līdz 10:30 lai bez kavēšanās precīzi 11:00 varam uzsākt pirmo braucienu
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās